• Sklep
  • Odbierz prezent
Grosicki wejdzie na giełdę? Turbo Projekt podpisał list intencyjny

Spółka Turbo Projekt, mająca wyłączne prawa do wizerunku piłkarza Reprezentacji Polski Kamila Grosickiego, planuje swój giełdowy debiut. O tym, czy dystrybutor napoju energetycznego Turbo Grosik zdecyduje się na dołączenie do warszawskiego parkietu dowiemy się do końca września.

 

Spółka Turbo Projekt podpisała w czwartek 23 sierpnia list intencyjny z firmą MBF Group, zajmującą się m.in. doradztwem i wprowadzaniem spółek na GPW. Założeniem współpracy obu spółek jest opracowanie strategii rozwoju Turbo Projekt na najbliższe lata, zbudowania nowej oferty produktowej oraz przygotowanie planu ewentualnego debiutu na tzw. „małym parkiecie GPW” - NewConnect. Ostateczny termin finalizacji negocjacji i podjęcia decyzji o podpisaniu umowy lub zakończeniu współpracy został wyznaczony na 30 września. Wtedy też najprawdopodobniej zostanie opublikowana decyzja o planowanym wejściu spółki na giełdę.

 

Jak można przeczytać w komunikacie MBF Group:

„List stanowi wyraz intencji stron do podjęcia ścisłej współpracy i nie tworzy żadnych zobowiązań, w szczególności nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń. Szczegółowe zasady współpracy zostaną uregulowane w odrębnych umowach między stronami przy czym dodatkowe umowy mogą dotyczyć także innych, nie wymienionych wyżej, przedsięwzięć biznesowych i zarobkowych związanych z panem Kamilem Grosickim”

Czytaj także: NewConnect – pomnożysz kapitał 100 razy czy utopisz wszystkie środki?

Polski rynek akcji to nie tylko rynek regulowany Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. GPW prowadzi również Alternatywny System Obrotu NewConnect. Rynek ten przeznaczony jest przede wszystkim dla stosunkowo małych, innowacyjnych spółek. Spółki te nierzadko pozwalają na osiąganie ponadprzeciętny.. Czytaj
NewConnect – pomnożysz kapitał 100 razy czy utopisz wszystkie środki?

 

Spółka Turbo Projekt odpowiada za wizerunek i kontrakty reklamowe pomocnika Polskiej Reprezentacji Kamila Grosickiego. Od kwietnia 2018 r. dystrybuuje ona również napój energetyczny Turbo Grosik, sprzedawany obecnie w niemal 3 tys. sklepów w całej Polsce, w tym głównie należących do sieci Żabka i Freshmarket. Turbo Projekt odpowiada również za liczne kontrakty reklamowe Grosickiego, m.in. kampanię reklamową sklepów Żabka, gry komputerowej Turbo Soccer VR, czy olejów silnikowych.

Zgodnie z listem intencyjnym, spółka chce poszerzyć swoją ofertę produktową z kategorii dóbr szybkozbywalnych (FMCG), w której obecnie znajduje się jedynie napój energetyczny.

 

Kamil Grosicki nie będzie pierwszym piłkarzem, którego spółka - o ile dojdzie do porozumienia - znajdzie się na warszawskim parkiecie. W czerwcu na NewConnect debiutowała spółka byłego reprezentanta Polski Radosława Majdana, Vabun S.A., zajmująca się produkcją i dystrybucją perfum. Spółka zaliczyła bardzo udany debiut, notując ponad 130% wzrost podczas pierwszej sesji (cena debiutu: 1,86 PLN za akcję). Obecnie akcje Vabun są notowane po 3,30 PLN (77,4% powyżej ceny debiutu).


Dariusz Dziduch

Project Manager FXMAG, prowadzący program satyryczno-edukacyjny "O kryptowalutach". Nietuzinkowy promotor technologii blockchain oraz walut cyfrowych. Zainteresowania rynkowe łączy z wiedzą z zakresu psychologii inwestowania.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk