• Odbierz prezent
Gra „Bitwa o Neta" nagrodzona w konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020
  • Gra edukacyjna „Bitwa o Neta" zdobyła 2 srebrne nagrody w międzynarodowym konkursie „IAB Mixx Awards Europe 2020"
  • „Bitwa o Neta" to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów.
  • „Bitwa o Neta" jest pierwszym tego rodzaju korporacyjnym, kreatywnym wykorzystaniem Messengera/ Instant Games z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu przez pokolenie 3.0

W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 gra edukacyjna „Bitwa o Neta" otrzymała aż dwie srebrne nagrody (w kategoriach non-profit / corporate social responsibility oraz social media).

Bitwa o Neta to gra edukacyjna online, z zakresu cyberbezpieczeństwa. Powstała z myślą o młodzieży w wieku 13-16 lat i udostępniona została bezpłatnie na popularnym komunikatorze Messenger (obecnie: na platformie Instant Games). To pierwsze tego rodzaju korporacyjne, kreatywne wykorzystanie Messengera/ Instant Games z zakresu bezpiecznego i świadomego korzystania z internetu przez pokolenie 3.0.

Bitwa o Neta" to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów. W niewymuszony i atrakcyjny dla młodych sposób gra porusza ważne aspekty związane z codziennym „surfowaniem" po internecie, takie jak: konieczność ochrony swoich danych osobowych, instalacja programów antywirusowych na urządzeniach czy otwieranie załączników wiadomości z nieznanych źródeł. „Bitwa o Neta" łączy w sobie jednocześnie elementy rozrywki i edukacji.

- Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Dwa „srebra" w konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 potwierdzają, że ważne projekty niekoniecznie muszą być „poważne". Cieszymy się, że „Bitwa o Neta" została zauważona na międzynarodowej arenie.

- mówi Aleksandra Gieros – Brzezińska, Dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim

IAB MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych, organizowany przez IAB Europe. Projekt „Bitwa o Neta" powstał we współpracy PKO Banku Polskiego z agencją Artegence, która odpowiedzialna jest za stworzenie warstwy wizualnej gry oraz mechanizmu jej rozgrywki. Dzięki opublikowaniu „Bitwy o Neta", PKO Bank Polski zyskał możliwość dotarcia do młodych z ważnym przekazem edukacyjnym. W dłuższej perspektywie czasowej działanie będzie miało również wpływ na wzrost kompetencji cyfrowych w tej grupie wiekowej. Jest to element długofalowej strategii PKO Banku Polskiego związanej z edukacją w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu.


PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk