• Odbierz prezent
GLOBAL COSMED S.A.: Relaunch marki Sofin w podejściu zintegrowanym (2021-10-26 08:59)
fot. freepik.com
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr33/2021
Data sporządzenia: 2021-10-26
Skrócona nazwa emitenta
GLOBAL COSMED S.A.
Temat
Relaunch marki Sofin w podejściu zintegrowanym
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd GLOBAL COSMED S.A. z siedzibą w Radomiu (dalej: „Spółka” lub „Emitent”) informuje, iż
w dniu wczorajszym, tj. 25.10.2021 r., Spółka rozpoczęła produkcję linii asortymentu stworzonego zgodnie z holistycznym podejściem do zrównoważonego zarządzania.

Zintegrowany, parasolowy proces jest wynikiem wnikliwych analiz i badań przeprowadzonych przez Emitenta i odpowiada jednocześnie na potrzeby konsumentów, inwestorów i środowiska naturalnego. Podejściem tym objęta została cała linia płynów do płukania marki Sofin w ramach jej relaunchu.

Realizacja potrzeb konsumenta:
W ramach szeroko zakrojonego procesu badawczego, zaprojektowanego i zrealizowanego przez Spółkę, firma sprawdziła postawy i zachowania konsumenckie w kategorii „produktów do prania i płukania“. W wyniku analizy m.in.: zastosowano nowe, specjalnie przygotowane dla marki Sofin, kompozycje zapachowe. W celu wzmocnienia efektu wykorzystano kapsułki zapachowe pomagające utrzymać świeżość nawet do 3 miesięcy. Jeden z produktów – Sofin Sensitive – został zadedykowany potrzebom konsumentów o skórze wrażliwej. Cały asortyment został przebadany pod nadzorem lekarza dermatologa.

Realizacja potrzeb środowiska:
Mając na względzie międzynarodowe i lokalne cele środowiskowe, Spółka zdecydowała o szeregu proekologicznych zmian. Skoncentrowana formuła płynu do płukania wpływa na zmniejszenie stosowanej dozy, produkt wystarcza nawet na dwa razy więcej płukań. Mniejsze formaty opakowań zaopatrzone zostały w owijki typu sleeve, wyprodukowane z tego samego tworzywa co butelka. Zastosowano dodatkową perforację, która ułatwia konsumentowi recykling. Nowy kształt opakowania pozwoli na transport nawet o ponad 10% więcej butelek na palecie.

Realizacja potrzeb kontrahenta:
Nowe pojemności zostały dostosowane do potrzeb detalisty, zarówno z rynku tradycyjnego, jak i zorganizowanych sieci handlowych tj. hipermarkety i dyskonty.

Realizacja potrzeb akcjonariuszy i pozostałych interesariuszy:
Zintegrowanemu podejściu towarzyszy optymalizacja kosztów prowadzenia marki i korzystny bilans jakość versus cena.

W ocenie Emitenta udoskonalona receptura i opakowanie produktu, a także efektywność użycia spełniają wyśrubowane potrzeby konsumenta, także zagranicznego, w czym Emitent upatruje duży potencjał biznesowy.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

GLOBAL COSMED SPÓŁKA AKCJNA
(pełna nazwa emitenta)
GLOBAL COSMED S.A.Kosmetyki i chemia gospodarcza
(skrócona nazwa emitenta)(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)
26-600RADOM
(kod pocztowy)(miejscowość)
WIELKOPOLSKA3
(ulica)(numer)
+48 360 83 62-64+48 360 92 57
(telefon)(fax)
board.office@globalcosmed.euwww.globalcosmed.eu
(e-mail)(www)
796-006-93-71670990050
(NIP)(REGON)
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-10-26Andreas Mielimonka Prezes Zarządu
2021-10-26Magdalena Mielimonka Wiceprezes Zarządu

ESPI

ESPI - Komunikaty spółek

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk