Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,16%
USD / PLN3,98-0,24%
CHF / PLN4,42-0,21%
GBP / PLN5,03-0,19%
EUR / USD1,08+0,06%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Gigant w opałach. Tańszy abonament ratunkiem dla Netflixa? Haczyk jest jeden…, czyli reklamy!

Tatiana Pasich | 00:00 21 kwiecień 2022
Gigant w opałach. Tańszy abonament ratunkiem dla Netflixa? Haczyk jest jeden…, czyli reklamy! | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Na konferencji poświęconej wynikom Netflixa dyrektor generalny Reed Hastings poinformował, że po wielu latach ścisłego trzymania się planów abonamentowych, spółka jest otwarta na oferowanie tańszych pakietów z reklamami.

 

Ostatnie wyniki kwartalne Neflixa zmartwiły inwestorów

Po raz pierwszy od 10 lat spółka odnotowała spadek liczby abonentów. Istotnym czynnikiem, który się do tego przyczynił, jest utrata klientów z Rosji. Nie jest to jednak jedyna przyczyna. Nie bez znaczenia jest też współdzielenie kont w gospodarstwach domowych. Na konferencji poświęconej wynikom kwartalnym dyrektor generalny spółki – Reed Hastings zwrócił uwagę, że udział współdzielonych kont w abonamentach nie zmienił się na przestrzeni lat, jednak trudniej jest zwiększyć liczbę nowych abonentów.

Zobacz także: Akcje Netflixa (NFLX.US) z potężną luką spadkową przed otwarciem

 

Reklama

 

Jako rozwiązanie Netflix proponuje wprowadzenie tańszych pakietów, zawierających reklamy

Firma spodziewa się, że w ciągu najbliższego roku lub dwóch zrealizuje swoją strategię usług streamingowych wspieranych przez reklamy. Hastings dodał, że „zawsze był przeciwnikiem kompleksowości reklam i wielkim miłośnikiem prostoty abonamentu”, jednak obecnie jest „większym fanem wyboru konsumenckiego”. Użytkownicy będą więc mogli wybrać zamiast droższych abonamentów tańsze, jednak z koniecznością oglądania reklam. Hastings nie podał, ile będą kosztować nowe pakiety. Standardowy abonament w USA kosztuje 15,49 USD miesięcznie.

Zobacz także: Wszystkie oczy skierowane na akcje Netflix (NASDAQ:NFLX)!

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Tatiana Pasich

Tatiana Pasich

Absolwentka psychologii oraz finansów i rachunkowości, redaktor portalu FXMAG.


Reklama

Czytaj dalej