• Odbierz prezent
Gaming Factory zakończyła przyjmowanie zapisów na akcje od inwestorów indywidualnych oraz book-building. Cena akcji została ustalona na 15,50 zł

Gaming Factory SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, zakończył przyjmowanie zapisów na akcje wśród inwestorów indywidualnych oraz zakończył book-buliding wśród inwestorów instytucjonalnych w ramach pierwszej oferty publicznej spółki. Spółka wraz z oferującymi ustaliła cenę akcji oraz ostateczną liczbę oferowanych akcji. Przedmiotem emisji jest 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E, a przedmiotem sprzedaży jest 275.000 istniejących Akcji Serii B. Dla inwestorów indywidualnych zarezerwowano 50 proc. oferowanych akcji. Cenę emisyjną ustalono na 15,50 zł za akcję. W dniach 3-8 lipca przyjmowane będą zapisy inwestorów instytucjonalnych. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Z IPO spółka chce pozyskać łącznie od 15 do 17 mln zł. W okresie trzech lat środki te mają zostać wykorzystane na produkcję gier oraz rozwój działań marketingowych. Do końca lipca Spółka chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

- Jesteśmy zadowoleni z dużego zainteresowania nabyciem akcji Gaming Factory wśród inwestorów indywidualnych. Wkrótce podamy szczegółowe informacje w tym zakresie, ale już teraz dziękujemy za okazane nam zaufanie. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom akcjonariuszy i zrealizować przyjęty plan rozwoju spółki. Pozyskane środki przeznaczymy na produkcję gier oraz na rozwój działań marketingowych – informuje Matusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory SA.

Cenę emisyjną ustalono na poziomie ceny maksymalnej, czyli 15,50 zł za akcję. Ostateczna liczba akcji oferowanych w Ofercie wynosi 1.375.000, z czego przedmiotem emisji jest 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E, a przedmiotem sprzedaży jest 275.000 istniejących Akcji Serii B. Dla inwestorów indywidualnych zarezerwowano 50 proc. oferowanych akcji, przy czym są to wyłącznie nowo emitowane Akcje Serii E. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Dodatkowo, inwestorzy mogli składać zapisy na akcje w ramach konsorcjum domów maklerskich, do którego przystąpiły mBank - Dom Maklerski, Millennium Dom Maklerski S.A., Noble Securities S.A. oraz Dom Maklerski BDM S.A

Od 3 do 8 lipca będą przyjmowane zapisy na akcje wśród inwestorów instytucjonalnych. Udział nowych inwestorów w strukturze akcjonariuszy po ofercie wyniesie 24,55 proc.

Z emisji akcji Gaming Factory zamierza pozyskać 15-17 mln zł. Ok 70 proc. wpływów spółka przeznaczy na produkcję gier, pozostałe środki na marketing i działania związane z ich wydawaniem. – Dążymy do zwiększania skali naszej działalności. Przed nami najbardziej intensywny w historii Gaming Factory okres premier gier. Mamy w produkcji dużo gier na PC, które będziemy również wydawać na wszystkie konsole. Posiadamy sporo pomysłów na kolejne projekty. Planujemy dalszy rozwój własnego działu wydawnictwa i marketingu. W naszej ocenie poszerzenie kanałów dystrybucji gier na PlayStation Store, Microsoft Store, GOG, platformę VR wpłynie istotnie na zwiększanie bazy odbiorców wydawanych gier, jak również przyczyni się do nawiązana współpracy z nowymi zespołami deweloperskimi – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Gaming Factory część środków pozyskanych w ramach emisji planuje przeznaczyć na dokończenie tytułów, które są w trakcie produkcji, w tym między innymi: Human Farm, Roman Legionary, Big Battle and Defence Simulator oraz Knight Simulator. Wśród planowanych przez spółkę gier znajdują się także nowe, których produkcja jeszcze się nie rozpoczęła, chodzi m.in. o Symulator Milionera – Wishlisty naszych tytułów wynoszą obecnie ponad 400 tys. zapisów, co ważne to wynik jeszcze przed rozpoczęciem zintensyfikowanych działań marketingowych. Największą listę, ok. 50 tys. osób, posiada Bakery Simulator. Ta gra powinna ukazać się pod koniec trzeciego kwartału tego roku, prawdopodobnie pełna wersja tytułu zostanie poprzedzona prologiem – mówi Mateusz Adamkiewicz. – Prologi gier są w naszej ocenie istotnym elementem realizacji strategii marketingowej, które służą zebraniu opinii i pobudzeniu aktywności graczy. Na tej podstawie jesteśmy w stanie ocenić potencjał danego projektu jeszcze przed wdrożeniem do pełnej realizacji. W ten sposób minimalizujemy nasze ryzyko wydania nietrafionego projektu.

Do końca lipca Gaming Factory chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na główny rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Harmonogram Oferty:

                                              Warszawa, 2 lipca 2020 r - 1

Cele emisyjne (PLN tys.)

                                              Warszawa, 2 lipca 2020 r - 2

Szczegóły oferty: https://oferta.gamingfactory.pl/

O Gaming Factory:

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń strategii działania spółki jest m.in. wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier, w tym poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów, w oparciu o rozwijany dział marketingu.

Spółka współpracuje z ponad 20-stoma deweloperami gier i pracuje obecnie nad ponad 25-cioma produkcjami na PC oraz ponad 30-stoma produkcjami na konsole. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

Na przełomie lipca i sierpnia br. Gaming Factory chce zadebiutować na główny rynku GPW w Warszawie.


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk