• Odbierz prezent
eSportsBASE. Codeaddict udostępnia pierwszą wersję aplikacji e-sportowej

Codeaddict S.A., notowany na NewConnect poznański software developer, udostępnił wybranym użytkownikom pierwszą odsłonę aplikacji eSportsBASE. Na podstawie przekazanych opinii, opracowana zostanie wersja produktu, która w najbliższych tygodniach trafi do szerszego grona odbiorców. Projekt powstaje na zlecenie austriackiej spółki gamingowej.

Aplikacja, którą na zlecenie austriackiej spółki gamingowej tworzy Codeaddict, przeznaczona jest dla pasjonatów e-sportu. Docelowo, jej funkcjonalności mają być skierowane zarówno do fanów, obserwatorów jak i profesjonalnych graczy. Część funkcjonalności będzie dostępna w modelu premium, w oparciu o plany subskrypcyjne. MVP aplikacji trafiło właśnie do pierwszych, wyselekcjonowanych odbiorców. Rynkowy debiut eSportsBASE zaplanowany jest na pierwszy kwartał 2021 r.

- Z wielkim entuzjazmem zamknęliśmy prace nad pierwszą wersją eSportsBASE, która trafiła już w ręce wybranych użytkowników. Na podstawie ich feedbacku będziemy mogli udoskonalić aplikację na tyle, aby była gotowa do przekazania szerszemu gronu zainteresowanych. To były bardzo intensywne miesiące, a przed nami cały proces optymalizacji narzędzia i nanoszenia ostatnich poprawek. To jak dotychczas nasz największy projekt, zarówno pod względem finansowym, jak i projektowym – mówi Sebastian Goliński, prezes Codeaddict S.A.

Aplikacja ma pozwolić fanom na śledzenie rankingów, aktualności i aktywne uczestnictwo w transmisjach i wydarzeniach e-sportowych. W późniejszym etapie będzie oferować także zestaw narzędzi dla streamerów i graczy. Plany zakładają również zaangażowanie profesjonalnych gamerów jako kreatorów treści aplikacji. Spółki zamierzają wykorzystać rosnącą na całym świecie popularność e-sportu. Szacowana wartość rynku e-sportowego w 2023 r. wyniesie ponad 1,5 mld USD. Widownia ma wzrosnąć z 495 mln w br. do 646 mln w roku 2023.

Poza software house, na bazie którego powstał Codeaddict, spółka koncentruje aktualnie swoje działania w obszarze gamingu oraz e-sportu. Jest współtwórcą, głównym partnerem oraz udziałowcem platformy Raisemana. Projekt realizowany jest we współpracy z Grupą INC. Raisemana pozwala studiom gamingowym na pozyskanie finansowania na swoje projekty na zasadzie crowdfundingu. To, co wyróżnia serwis, to możliwość wsparcia konkretnych projektów, oraz możliwość uczestniczenia w późniejszych zyskach. W przyszłości udział w projektach będzie stokenizowany. Spółka podpisała także list intencyjny z PlayWay. Ma on wesprzeć Codeaddict w produkcji, dystrybucji i wydawaniu gier komputerowych, a pierwsze plany wydawnicze mają zostać ujawnione już w najbliższych tygodniach.

O spółce:

Codeaddict (wcześniej BitEvil) to poznański software house. Aktualnie koncentruje swoje działania w obszarze e-sportu oraz gamingu, jednocześnie rozwijając dotychczasowe gałęzie działalności. Spółka jest twórcą oraz partnerem głównym platformy Raisemana. Zgodnie z eszcze w tym roku Codeaddict podpisze umowę z PlayWay, który ma wesprzeć proces produkcji, dystrybucji i sprzedaży gier komputerowych.

Obecny model biznesowy jest efektem zaktualizowanej w lutym 2019 r. strategii rozwoju, która zakłada skupienie się na świadczeniu usług programistycznych dla firm i instytucji z całego świata. W 2019 r. spółka osiągnęła prawie 1,5 mln zł przychodów (wzrost o 259 proc. r/r), z czego 74 proc. pochodziły od klientów zagranicznych, głównie ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Austrii oraz Hiszpanii.

Spółka od 2017 r. jest notowana na NewConnect.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk