Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31+0,01%
USD / PLN4,00+0,18%
CHF / PLN4,43+0,15%
GBP / PLN5,05+0,16%
EUR / USD1,08-0,17%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

E-commerce, omnichannel i telekomunikacja – jak technologia wspiera współczesny biznes?

Euvic | 10:55 27 kwiecień 2021
E-commerce, omnichannel i telekomunikacja – jak technologia wspiera współczesny biznes? | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Wartość rynku telekomunikacyjnego została w 2019 roku oszacowana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na 39,6 mld zł, co w porównaniu do roku 2018 oznaczało 0,4 mld zł wzrost. Najważniejszą usługą telekomunikacyjną dla użytkowników okazał się dostęp do szerokopasmowego Internetu, z którego dziś korzysta już 75% gospodarstw domowych w Polsce.

Innowacyjne potrzeby rynku 

Nasz klient z Niemiec - jedna z wiodących, światowych firm telekomunikacyjnych - zgłosił potrzebę zbudowania innowacyjnej platformy obsługi klienta.

To globalne przedsiębiorstwo wciąż korzystało ze starszych systemów uniemożliwiających mu dalszy rozwój. Odpowiadając na to wyzwanie w ramach grupy stworzyliśmy platformę e-commerce działającą w modelu omnichannel.

W trakcie projektu wykorzystaliśmy następujące narzędzia:

  • Jira Agile (umożliwiające zarządzanie projektami),
  • SonarQube (pozwalające na kontrolę jakości kodu).

Nowe narzędzia poprawiły przepływ pracy, ułatwiły raportowanie i pozytywnie wpłynęły na jakość kodu. W projekt zaangażowaliśmy zespół wykwalifikowanych i doświadczonych architektów, a także analityków o różnych specjalizacjach, co zagwarantowało spójność, jakość i innowacyjność tworzonego produktu.

Pozytywne oceny użytkowników 

Reklama

Nowy system pozwolił klientowi szybciej reagować na potrzeby rynku, a przeprowadzone przez nas badania na użytkownikach umożliwiły dostosowanie systemu wprost pod ich wymagania.

Dzięki poprawionej wydajności systemu zarządzanie dużymi kampaniami marketingowymi stało się efektywniejsze i łatwiej dostępne. Wdrożone rozwiązanie pozwoliło dwukrotnie zwiększyć liczbę użytkowników mobilnych, podnieść poziom sprzedaży aż o 10%, a dodatkowo również skrócić czas ładowania strony internetowej, tak, że obecnie wynosi on 0,6 - 4,2 sekundy.

--------------------------------- 

Według PMR wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce w latach 2020–2025 będzie rosła średnio o 0,4 % co roku. Na przyspieszony rozwój rynku wpłynie przede wszystkim technologia 5G oraz związane z nią produkty i usługi. Śledząc bieżące trendy i wdrażając innowacje, które pozwolą lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, firmy budują swoją przewagę konkurencyjną i nadają branży zupełnie nową jakość.

To także może Cię zainteresować

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Euvic null

Euvic

Euvic jako wiodący dostawca usług IT w Polsce posiada ponad 15-letnie doświadczenie, ekspercką wiedzę i najwyższej jakości infrastrukturę. Jako Integrator 2.0. swoich klientów wspiera w obszarach takich jak: software development, body/team leasing, infrastruktura IT, innowacje/inwestycje oraz digital.


Reklama

Czytaj dalej