• Odbierz prezent
Dynamiczny wzrost liczby aktywnych użytkowników platformy Skinwallet

Skinwallet, platforma do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, notuje ciągły wzrost zainteresowania. Liczba aktywnych użytkowników korzystających z platformy w czerwcu wzrosła aż o 300 procent rok do roku, natomiast łączna liczba użytkowników platformy w I półroczu br. była o 150 procent wyższa niż w całym 2019 roku. Ponadto w czerwcu platforma odnotowała po raz kolejny ponad 1 mln zł przychodów. Spółka intensyfikuje działania marketingowe mające na celu zwiększenie zasięgów oraz kontynuuje przygotowania do debiutu na NewConnect.

- W ciągu ostatnich miesięcy odnotowaliśmy istotny wzrost aktywnych użytkowników platformy Instant. W zeszłym miesiącu było ich 4-krotnie więcej niż w czerwcu zeszłego roku. Jest to potwierdzenie ponadprzeciętnej skuteczności naszej strategii marketingowej. Dlatego intensyfikujemy działania mające na celu promocję zarówno platformy Instant, jak i nowej platformy Marketplace, która niebawem zostanie uruchomiona. Regularnie powiększamy również nasz zespół o nowych specjalistów, szczególnie z dziedzin marketingu oraz analizy danych, aby zwiększać nasze zasięgi – komentuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Spółka nieustannie rozwija platformę Instant w ramach której użytkownicy mogą sprzedać spółce skiny za natychmiastowy przelew środków na wskazane konto. Dzięki wdrożeniu w maju br. systemu Qiwi, dostęp do błyskawicznej sprzedaży skórek otrzymało miliony graczy z krajów rosyjskojęzycznych. W ubiegłym miesiącu uproszczono i przebudowano też elementy systemu odpowiedzialnego za konfigurację i wybór systemu do wypłat. Zmieniono również interface, który zawiera teraz więcej przydatnych dla użytkowników informacji, przez co platforma staje się prostsza w użyciu.

Spółka jest również na ostatnim etapie przygotowań do uruchomienia nowej platformy Marketplace, w ramach której użytkownicy będą mogli sprzedawać i kupować skiny z gier CS:GO, Dota 2 oraz Team Fortress bezpośrednio od innych użytkowników.

- Jesteśmy na ostatniej prostej jeśli chodzi o prace nad Marketplace. Mamy już opracowane mechanizmy procesu zakupu przedmiotów przez graczy oraz wysyłania ich na konkretne konto Steam. Wzbogaciliśmy również katalog produktów, który będzie dostępny po uruchomieniu platformy – dodaje Kornel Szwaja.

Skinwallet jest też coraz bliżej wejścia na rynek NewConnect. Spółka w tym miesiącu złożyła na GPW Dokument Informacyjny w trybie formalnym oraz pozostaje w stałym kontakcie z przedstawicielami giełdy.

O spółce

Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, która powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder, a obecnie jest w trakcie przygotowania dokumentacji związanej z debiutem na NewConnect. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry Dota 2 oraz Team Fortress 2, a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier. Głównym wyróżnieniem na tle konkurencji jest możliwość natychmiastowej (automatycznej) wyceny i sprzedaży przedmiotów za pieniądze. W drugiej połowie 2020 r. spółka planuje wdrożyć funkcjonalności umożliwiające graczom dokonywanie bezpośrednich transakcji pomiędzy sobą oraz wprowadzić do oferty możliwość świadczenia przez graczy usług wspomagających innych graczy.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk