• Odbierz prezent
Do grona klientów agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy dołączyła firma Sunday Polska, jeden z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych

Biuro Podróży Reklamy ma nowego klienta – Sunday Polska. Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w przetargu. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej firmy Sunday Polska. Działania te będą realizowane w 3 etapach, zaplanowanych do lipca br.

Biuro Podróży Reklamy odpowiada m.in. za dokonanie analizy rynku i przedstawienie rozwiązań, opracowanie struktury strony, opracowanie koncepcji strony i stworzenie projektów graficznych strony.

Opiekę nad projektem po stronie Sunday Polska sprawuje Lidia Kłosowska, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży, natomiast po stronie agencji - Marek Izdebski, web app technology manager.

- Polski rynek fotowoltaiki rośnie od kilku lat bardzo dynamicznie, rok 2021 znów zapowiada się rekordowo, a kanał internetowy to dla nas główny i najważniejszy sposób komunikacji z potencjalnymi klientami. Stąd decyzja o zwiększeniu budżetu digital w tym roku, w tym m.in. na potrzeby stworzenia nowej strony firmowej. Do projektu wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy, bo propozycja tej agencji najlepiej odpowiadała na nasz brief, była naszym zdaniem najbardziej „w punkt” - mówi Lidia Kłosowska, Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży w Sunday Polska.

Sunday Polska prowadzi aktywności w obszarze digital, a za obsługę budżetu w tym kanale odpowiada agencja Performance Labs.

Sunday Polska (www.sundaypolska.pl) jest jednym z liderów na rynku instalacji fotowoltaicznych. Oferuje kompleksową obsługę klientów indywidualnych i firm – od bezpłatnego audytu, poprzez pomoc w uzyskaniu finansowania i ulg, po profesjonalny montaż, przyłączenie instalacji do sieci oraz opiekę posprzedażową.

Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, blog i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe, m.in.: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk