• Odbierz prezent
Coccodrillo kończy inwestycję wartą około 1,70 miliona dolarów

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zakończył budowę nowej hali magazynowej. Budynek o łącznej powierzchni 3,7 tys. m kw. dedykowanjest m.in. obsłudze rosnącego kanału e-commerce. W listopadzie spółka przeprowadzi montaż regałów, a z końcem miesiąca hala będzie gotowa do użytkowania. Koszt budowy nowej inwestycji wyniósł ok. 6,5 mln zł, dodatkowe 4,5 mln zł spółka przeznaczy na wyposażenie. Budowa magazynu trwała 9 miesięcy.

Handluj na rynku akcyjnym. Prowizja dla akcji z GPW tylko 0,20% min. 2,99 PLN

 
SPRAWDŹ

 

 

- Bardzo sprawnie ukończyliśmy budowę nowej przestrzeni magazynowej. To inwestycja powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w kanale e-commerce, zarówno w Polsce jak i za granicą. Dzięki niej będziemy mogli lepiej zarządzać posiadanym towarem. Od tej pory asortyment będzie dostępny przez cały rok, dla klientów ze wszystkich kanałów dystrybucji. Dotychczas, z uwagi na brak miejsca, mogliśmy oferować odzież jedynie z ostatniego sezonu. - mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Nowa hala magazynowa to obiekt zlokalizowany w Kościanie, przy siedzibie spółki, o powierzchni 3361,1 m kw. (wraz z łącznikiem 3709,6 mkw.) i kubaturze ponad 311,5 tys. m sześc. Posłuży głównie kompletowaniu zamówień i przygotowaniu towarów do wysyłki. Spółka pozyska ok. 6,5 mln zł refinansowania od banków na pokrycie kosztów budowy. Antresola, której wartość wyniesie 4,5 mln zł zostanie sfinansowana leasingiem.

FXMAG akcje coccodrillo kończy inwestycję wartą około 1,70 miliona dolarów coccodrillo akcje 1

Obecna strategia spółki zakłada rozbudowę kanału sprzedaży online, ekspansję zagraniczną oraz optymalizację krajowej sieci detalicznej. Sklep internetowy pod szyldem Coccodrillo dostępny jest w 6 wersjach językowych: polskiej, brytyjskiej, niemieckiej, austriackiej, czeskiej i słowackiej. Spółka cały czas pracuje nad usprawnianiem funkcjonowania platformy oraz jej rozwój poprzez nowe wersje językowe. – Odzież marki Coccodrillo to produkt o międzynarodowym zasięgu. Chcielibyśmy by dzięki lepiej funkcjonującemu sklepowi internetowemu był łatwo dostępny dla klientów polskich i zagranicznych. Jednocześnie prowadzimy rozmowy z innymi platformami, m.in. z przedstawicielami sklepu myToys, których sklep internetowy jest jednym z najpopularniejszych w Europie w kategorii sklepów rodzinnych. Dzięki nowej hali będziemy mogli sprostać wymaganiom logistycznym w tym obszarze.  – komentuje Dworczak

12 listopada Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zdecydowało o upoważnieniu Zarządu do skupu akcji własnych. Spółka chce przeznaczyć maksymalnie 3 mln zł na zakup akcji stanowiących nie więcej niż 1,6 proc. kapitału zakładowego, a łączna wartość nominalna nabytych akcji nie przekroczy 20 proc. Programu Skupu trwać będzie od dnia podjęcia uchwały i potrwa najdalej do 28 października 2023 roku. Cena nabywanych akcji została ustalona na maksymalnie 30 zł.

 

 

 

 

 

 


Grupa CDRL

O SPÓŁCE: Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk