• Odbierz prezent
Circlewise rozbudowuje międzynarodowy zespół w ramach biura warszawskiego

Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur Circlewise dołączyła też dwójka Key Account Managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.

Do międzynarodowego zespołu Circlewise (w ramach biura warszawskiego) dołączyło dwóch Key Account Managerów, pracujących wcześniej w AdHydra - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.

Marlena Mucha z marketingiem internetowym związana jest od 10 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupiała przede wszystkim na marketingu efektywnościowym. Doświadczenie zdobywała współtworząc strategie performance’owe i realizując kampanie sprzedażowe dla podmiotów z branży finansowej, takich jak np.: Getin Bank czy Kasy Stefczyka, oraz budując i rozwijając programy partnerskie dla takich marek jak Tchibo, 5-10-15 czy Endo. W Circlewise jako Senior Account Manager odpowiadać będzie za kompleksowe działania performance dla takich marek jak: Porówneo, Rikoland, Pako Lorente oraz rozwój programu partnerskiego sklepu home&you.

Mateusz Sosnowski ma 5-letnie doświadczenie na rynku digital. Swoje analityczne i e-marketingowe kompetencje rozwijał prowadząc zarówno programy partnerskie dla takich marek jak: 4F, Wojas, Top Secret, Intersport (pracując wtedy dla firmy TradeTracker), jak i efektywnościowe kampanie mobilne, generujące jakościowe instalacje aplikacji, m.in. dla Pracuj.pl i Delikatesy Centrum (pracując dla Adhydra). W Circlewise jako Senior Performance Account Manager odpowiadać będzie m.in. za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów firmy.

Równocześnie do warszawskiego zespołu (a zarazem i międzynarodowych struktur) Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Katarzyna Oleksiuk i Zuzanna Nogańska.

Katarzyna Oleksiuk na stanowisku Junior Data Analyst będzie wspierać międzynarodowy zespół analityków i programistów Circlewise w zakresie rozwoju biznesowych rozwiązań firmy. Odpowiadając za przygotowywania cyklicznych raportów dla kluczowych wskaźników (KPIs) dla klientów Circlewise, będzie bezpośrednio uczestniczyć w optymalizacji i rozwoju istniejących procesów usprawniających prowadzone działania marketingowe.

Jest absolwentką SGH (kierunek: Finanse i rachunkowość, obecnie studiuje na drugim kierunku: Globalny biznes). Doświadczenie zdobywała pracując w domu mediowym MediaCom Warszawa, na stanowisku Media Assistant, gdzie uczestniczyła w procesie tworzenia strategii komunikacji marketingowej, planowaniu i zakupie mediów offline oraz koordynowaniu kampanii OOH.

Zuzanna Nogańska, dołączyła jako Junior Account Manager do zespołu odpowiadającego za działania performance dla takich marek jak m.in. DUKA, Etam i Miloo Home; będzie zajmować się także obsługą programów partnerskich globalnych klientów Circlewise z branży finansowej.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Circlewise pracowała w firmie Conquest Consulting oraz przez rok pełniła rolę ambasadora marki Citi na SGH, którego jest absolwentką na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.

- Od momentu przejęcia AdHydry w Polsce jesienią 2020 r. zapowiadaliśmy, że warszawskie biuro stanie się swego rodzaju hubem dla rozwoju firmy na kolejne nowe rynki europejskie i w związku z tym czeka je dynamiczny rozwój. Na początku roku miał miejsce ważny dla nas tranfser - dołączyła do nas Justyna Spytek, jako Client Success Director, a teraz mamy kolejne wzmocnienia zespołu. Mogę jednocześnie zapewnić, że na pewno będzie ich w tym roku więcej – komentuje Mathias Hell, CEO Cirlewise.

Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie. Dostarcza rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie; pod koniec 2020 roku dokonała przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji” (Paweł Lebiedziński, wcześniejszy CEO agencji Adhydra, objął wtedy stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise). Dzięki przejęciu Polska stała się dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.

W gronie polskich klientów Circlewise znajdują się m.in. marki takie jak: Pracuj.pl, Duka, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Lombi.com, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente. 


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk