• Odbierz prezent
CI Games rozpoczyna kampanię marketingową gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2 oraz podaje nowy przedział czasu, w którym zadebiutuje gra

CI Games rozpoczyna oficjalną kampanię promocyjno-marketingową najnowszej gry – Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Przy tej okazji spółka prezentuje trailer, który zawiera m.in. kluczową cechę tytułu – rozgrywka jednej z dwóch kampanii SGWC2 zostanie skupiona wokół ekstremalnie długich strzałów snajperskich, przekraczających dystans 1 km. Premiera SGW2 nastąpi w grudniu br., lub w pierwszym kwartale 2021.

CI Games rozpoczyna kampanię marketingową gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2 oraz podaje nowy przedział czasu, w którym zadebiutuje gra - 1

- Jestem zadowolony z przebiegu prac nad Sniper Ghost Warrior Contracts2. Cieszę się, że nadszedł długo wyczekiwany moment, kiedy możemy przestawić więcej szczegółów o samej grze i pokazać pierwszy oficjalny trailer – mówi Marek Tymiński, prezes CI Games. 

Wyróżnikiem gameplay’u przedstawionym w Sniper Ghost Warrior Contracts 2 będzie strzelanie na ekstremalnie długą odległość. Nowy teaser, który rozpoczyna kampanię marketingową tytułu, pokazuje celny strzał oddany z odległości 1 506 metrów. SGWC2 zaoferuje szereg nowego wyposażenia w tym nowe modele broni, udoskonaloną jakość wizualną projektu oraz realizm gry.

- Dobrze wiemy, że odległy dystans strzałów snajperskich jest tym co budzi duże zainteresowanie wśród graczy. Dotychczas żadna gra snajperska na konsole i PC nie oferowała kampanii z tak dalekimi zasięgami. To duży krok naprzód nie tylko dla naszej serii, ale również dla gatunku gier snajperskich – dodaje Marek Tymiński.

Pierwsza część SGWC została bardzo dobrze przyjęta przez graczy. Gra sprzedała się dotychczas w ponad 700 tysiącach egzemplarzy i osiągnęła próg dochodowości. SGW Contracts 2 przeniosą rozgrywkę na wyższy poziom – jedna z dwóch kampanii skupiona będzie m.in. wokół bardzo dalekich strzałów na specjalnie przygotowanych mapach.

Premiera gry odbędzie się albo pod koniec czwartego kwartału 2020 lub w pierwszym kwartale 2021 – Najważniejsze dla Spółki jest wyjść na rynek z grą w optymalnym okienku wydawniczym i jednocześnie przeznaczyć dodatkowy czas na dalsze szlify – mówi prezes CI Games.

Link do YT: https://youtu.be/qlozPd7cNwE

Link do press kit: https://www.dropbox.com/sh/6qeswdiaiujweq8/AABaFRWsbv9i4Bc-W9YwRGuva?dl=0

Sniper Ghost Warrior2:

Nigdy wcześniej nie widziane w gatunku strzały z tak dużych odległości. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 oferuje graczom kampanię dla jednego gracza, ze stawką  na najwyższym poziomie, głęboko wewnątrz terytorium wroga. 

Gracz wcieli się w rolę snajpera – zabójcy kontraktowego, działającego w sercu bezprawnego regionu Bliskiego Wschodu wzdłuż granic libańskich i syryjskich. Jego zadanie to kluczowa rola w obaleniu syndykatu przestępczego i zażegnaniu rozprzestrzeniającego się konfliktu. 

Po raz pierwszy Sniper Ghost Warrior Contracts 2 zapewnia precyzyjny tryb snajperski na odległości ponad 1000 metrów.

Opracowany przez ten sam zespół, który stoi za oryginalnym ContractsSniper Ghost Warrior Contracts 2 przesuwa granice w aspekcie realizmu i stawianymi przed graczami zadaniami. Nowa gra jest kolejnym, istotnym krokiem w rozwoju warszawskiego studia.

  • Wyeliminuj szereg celów z ekstremalnie dalekiego zasięgu jako kontraktowy zabójca.
  • Podejmuj decyzje taktyczne i używaj technik ukrycia, aby zrealizować wymagające wyzwania w dwóch kampaniach dla jednego gracza.
  • Poznaj 5 odrębnych, obszernych map w strefie konfliktu na Bliskim Wschodzie.
  • Zrealizuj 24 kontrakty i szereg operacji pobocznych.
  • Zdobądź eksperckie umiejętności snajperskie z autentycznym, szerokim arsenałem broni i sprzętu.
  • Wróć do każdego kontraktu z innym podejściem, aby zrealizować wszystkie cele poboczne i zebrać maksymalną pulę nagród.
  • Ujrzyj wysokiej klasy grafikę, doświadcz realistycznych efektów dźwiękowych i unikalnej ścieżki dźwiękowej.

O SPÓŁCE:

CI GAMES to międzynarodowy producent, wydawca i dystrybutor gier wideo. Spółka powstała w 2002 roku jako połączenie wydawnictwa i dwóch studiów tworzących gry komputerowe. W listopadzie 2007 roku spółka zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jako pierwsza polska spółka branży „growej”. Od tego czasu sprzedała swoje gry o wartości ponad pół miliarda złotych.

Firma sprzedaje swoje gry na pięciu kontynentach w ponad 160 krajach. Najbardziej znane produkcje CI Games to gry z serii Sniper Ghost Warrior oraz Lords of the Fallen.


Zespół FXMAG

Portal i jedyny w Polsce magazyn Inwestora Indywidualnego. FXMAG wspiera swoich czytelników, zapewniając dostęp do szerokiej bazy edukacyjnej i na bieżąco informując o najważniejszych wydarzeniach rynkowych i gospodarczych z zakresu rynku Forex, akcji, kryptowalut oraz inwestycji alternatywnych. 

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk