• Sklep
  • Odbierz prezent
CCC z wyższymi przychodami. Zobacz, ile zarobiła spółka

6 maja spółka obuwnicza CCC poinformowała o przychodach za kwiecień 2019 r. Okazały się one wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej.

 

6 maja spółka CCC poinformowała w swym komunikacie, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży (we wszystkich kanałach sprzedaży) za kwiecień 2019 r. wyniosły 524 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 20%.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za kwiecień wyniosły ponad 376 mln zł (w tym eobuwie.pl - 7,2 mln zł, Karl Vögele AG - 42 mln zł i Gino Rossi - 6,8 mln zł). Były one wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o 14%.

Przychody w kanale internetowym za kwiecień 2019 wyniosły 134 mln zł (w tym Karl Vögele AG - 2,2 mln zł, DeeZee Sp. z o.o. - 2,9 mln zł i Gino Rossi - 1,3 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 48%.

 

Przychody za okres styczeń – kwiecień we wszystkich kanałach sprzedaży wyniosły 1 562 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2018 o 43%.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za okres styczeń – kwiecień wyniosły około 1087 mln zł (w tym eobuwie.pl - 18 mln zł, Karl Vögele AG - 145,6 mln zł i Gino Rossi - 13,5 mln zł) i były wyższe o 38% w stosunku do porównywalnego okresu roku 2018.

Przychody w kanale internetowym za okres styczeń – kwiecień wyniosły 426 mln zł (w tym Karl Vögele AG - 9,3 mln zł, DeeZee Sp. z o.o. - 10,1 mln zł i Gino Rossi - 2,5 mln zł) i były wyższe o 64% w stosunku do analogicznego okresu 2018 r.

 

Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 30.04.2019 r. wyniosła 689 tys. m2 (w tym Karl Vögele AG - 81,5 tys. m2 i Gino Rossi - 8 tys. m2) i była wyższa o 38% rok do roku.


Tatiana Pasich

Absolwentka psychologii oraz finansów i rachunkowości, inwestorka. Lokuje kapitał głównie w małe spółki z dużym potencjałem wzrostu.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk