Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,31-0,16%
USD / PLN3,99+0,07%
CHF / PLN4,43+0,45%
GBP / PLN5,04+0,10%
EUR / USD1,08-0,23%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,62+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 786,20+0,07%
S&P 5005 255,60+0,14%
ROPA BRENT86,88+1,38%
ROPA WTI83,00+1,57%
ZŁOTO2 220,37+1,31%
SREBRO24,88+1,26%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Cardio Bunny rozpoczyna międzynarodową ekspansję od współpracy z siecią PEPCO

Wiadomości prasowe | 10:11 28 styczeń 2021
Cardio Bunny rozpoczyna międzynarodową ekspansję od współpracy z siecią PEPCO | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Polska sportowa marka odzieżowa Cardio Bunny przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sklepów sieci PEPCO. Ubrania oraz akcesoria sportowe już od dziś dostępne są we wszystkich otwartych sklepach sieci PEPCO w 14 krajach, w tym m.in. w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Włoszech i Hiszpanii.

W ofercie PEPCO znalazły się bluzy z kapturem, biustonosze sportowe oraz zestaw akcesoriów niezbędnych do ćwiczeń. Ubrania będą dostępne również w zagranicznych sklepach sieci PEPCO – łącznie w 14 krajach.

- Cieszymy się z możliwości współpracy z siecią sklepów PEPCO – dzięki niej możemy dotrzeć do nawet 19 mln klientów i zwiększyć rozpoznawalność naszej marki również na rynkach zagranicznych. To nasz pierwszy krok w międzynarodowym rozwoju. Rozpoczynamy od współpracy z rozpoznawalną siecią dystrybucji, która daje nam możliwość szybkiego zapoznania z dużą liczbą nowych klientów, w tak szczególnym czasie na rynku. – komentuje Wojciech Czernecki, prezes Sugarfree – właściciela marki Cadio Bunny.

Jest to pierwsza współpraca Cardio Bunny z PEPCO. Ubrania będą dostępne we wszystkich otwartych sklepach sieci PEPCO w 14 w których działa PEPCO, czyli w Polsce oraz Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Włoszech oraz Hiszpanii. Sieć sklepów Pepco liczy ponad 2000 sklepów, które są odwiedzane przez ponad 19 mln klientów miesięcznie.

Reklama

- Liczymy na duży sukces tej akcji, biorąc pod uwagę dużą popularność sklepów PEPCO wśród konsumentów oraz fakt, że trwająca pandemia wpłynęła na nawyki zakupowe klientów, którzy poszukują na rynku wygodnej odzieży sportowej i akcesoriów do ćwiczeń w domu - dodaje Wojciech Czernecki.

Link do kolekcji: https://pepco.pl/kolekcje/cardio-bunny/

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Reklama

Czytaj dalej