Advertisement
  • Odbierz prezent
Carbon Studio w niespełna 48 godz. odzyskało koszty produkcji The Wizards: Dark Times na gogle Facebooka!

Najnowsza produkcja Carbon Studio, notowanego na NewConnect eksperta rynku Virtual Reality (VR) - The Wizards: Dark Times, w niespełna 48 godzin zwróciła koszty produkcji na gogle Facebooka. Tytuł w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2 zadebiutował 6 maja br. Do tej pory sprzedaż wszystkich gier z popularnej serii The Wizards wyniosła ponad 200 000 egzemplarzy.

- Z satysfakcją informujemy, że nasz autorski tytuł – The Wizards: Dark Times – w zaledwie dwie doby zwrócił wszystkie koszty produkcji, które zainwestowaliśmy w port gry na najpopularniejsze gogle Facebooka. Oculus Quest i Oculus Quest 2 posiadają autonomiczny system stworzony z myślą o wirtualnej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą grać niemal wszędzie. Cieszymy się, że nasza gra dostarcza użytkownikom wirtualnych przyjemności i zapewnia swobodę rozgrywki – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio S.A. Koszt obu wersji gry na gogle Oculus Quest wyniósł łącznie 150 000 zł (dane szacunkowe). Produkcja dostępna jest również w wersji na PC VR, w tym na Oculus Rift, Valve Index oraz HTC Viveport w usłudze Infinity. The Wizards - Dark Times spotkała się z pozytywnym odbiorem posiadając obecnie ponad 84% pozytywnych komentarzy.

Mechanika czarów The Wizards – Dark Times opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Kampania fabularna zawiera podróż w czasie, epickie bitwy i bogatą historię. Gra na platformy Oculus Quest zostanie niebawem wzbogacona także o dodatki, które zostały już wprowadzone w wersji PCVR, a w przyszłości także o tryb multiplayer.

- Seria gier The Wizards zdobywa coraz większe grono fanów. Aktualnie odnotowaliśmy sprzedaż gier na poziomie ponad 200 000 kopii. Niedawno komunikowaliśmy też, że sprzedaż pierwszej części The Wizards przekroczyła 1 mln USD brutto na Oculus Quest.– mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio S.A.

Pierwsza część gry z popularnej serii Carbon Studio otrzymała szereg nagród, w tym m.in. Viveport Developer Awards w San Francisco.

Carbon Studio obecnie pracuje nad grą Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Premiera tytułu planowana jest na platformach Oculus i Steam w wersji na PC VR (Oculus Rift, HTC Vive, Valve Index) oraz w wersji przenośnej na Oculus Quest i Oculus Quest 2. Gra powstaje na licencji brytyjskiej firmy Games Workshop. Carbon Studio w projekcie pełni rolę producenta i wydawcy. Do końca roku Studio planuje przeniesienie notowań spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie.

***

O spółce:

Carbon Studio SA to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Twórcy świetnie ocenianej gry The Wizards (80/100 pkt na Metacritic i 83 proc. pozytywnych komentarzy na platformie Steam). We wrześniu 2019 roku studio podpisało umowę licencyjną na produkcję gry komputerowej z wiodącym wydawcą miniaturek i gier bitewnych, Games Workshop. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych.  Premiera tytułu została zaplanowana na 2021 rok.

Carbon Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 

Od grudnia 2019 roku spółka jest notowana na NewConnect. W 2021 roku Carbon Studio zamierza przenieść akcje spółki na rynek główny GPW.


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk