• Odbierz prezent
Carbon Studio rozpoczyna kampanię swojego największego projektu Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall

Carbon Studio SA, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR, rozpoczyna kampanię promocyjno-reklamową swojego największego projektu – Tempestfall – osadzonego w uniwersum Warhammer Age of Sigmar. Przygodowa gra akcji pozwoli graczom wcielić się w postać Lorda Arcanum i przez siedem godzin rozgrywki walczyć z przeciwnikami w Królestwach Śmiertelników. Właścicielem praw do marki Warhammer jest notowany na londyńskiej giełdzie Games Workshop. Gra autorstwa Carbon Studio przeznaczona jest na popularne platformy VR: PC VR, Oculus Quest, Oculus Quest 2. Premiera tytułu planowana jest w 2021 roku.

- Rozpoczynamy kampanię kolejnego autorskiego projektu skoncentrowanego wokół magicznej walki w wirtualnej rzeczywistości. Tym razem rozgrywka odbywa się popularnym świecie fantasy, stworzonym przez Games Workshop – Warhammer Age of Sigmar. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Wspólnie z właścicielem marki, który jest jednocześnie globalnym wydawcą gier bitewnych i twórcą miniaturek fantasy, przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że wreszcie możemy zaprezentować efekty prac naszych zespołów – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

W Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall gracz wcieli się w postać Lorda Arcanum, który stoczy walki z przeciwnikami w walce wręcz. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze. Razem z towarzyszami wyrusza na misję do straszliwej krainy Shyish by ocalić Siły Porządku przed złowrogą intrygą. – Gracze mogą liczyć na sporą dawkę emocji i mnóstwo niespodzianek w walce. Niezależnie od tego, czy władamy ostrzem, czy magicznym kosturem, różne ruchy wykonane za pomocą kontrolerów VR przyniosą inne, często zaskakujące efekty. Warto wspomnieć, że Tempestfall jest pierwszym projektem w uniwersum Warhammer Age of Sigmar zaprojektowanym dla wirtualnej rzeczywistości – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.

Wraz z rozpoczęcia kampanii Carbon Studio udostępniło stronę dedykowaną grze oraz zaprezentowało screenshoty i trailer projektu. Ruszyła także karta Steam projektu. Gra będzie dostępna w kilku językach: angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, rosyjskim oraz uproszczonym chińskim. Tempestfall będzie dostępny na wszystkich popularnych platformach VR: PC VR, Oculus Quest oraz Oculus Quest 2. Premiera planowana jest w 2021 roku.

- Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w fantastycznym świecie, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród m.in. na Indie Prize w Kolonii, Casual Connect w Azji, Respawn 2017. The Wizards była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na Game Access w Brnie, czy White Nights w Pradze. Jest nam niezmiernie miło, że gracze pokochali stworzony przez nas świat, który z miesiąca na miesiąc zyskuje nowych odbiorców. Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność. Dotychczasowe opinie graczy oraz obecny kształt projektu już teraz pozwalają nam sądzić, że tak właśnie będzie. Jesteśmy dobrej myśli – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.

Więcej o Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall na: www.tempestfall.com

Carbon Studio szykuje się do debiutu na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W tym celu, spółka zawarła umowę z domem maklerskim INC SA, który zajmie się kompleksową obsługą procesu, w szczególności przygotowaniem dokumentacji oraz wprowadzeniem akcji do obrotu na rynek główny GPW.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk