Reklama
WIG82 745,58+1,45%
WIG202 436,05+1,72%
EUR / PLN4,30-0,23%
USD / PLN3,98-0,20%
CHF / PLN4,42-0,15%
GBP / PLN5,03-0,17%
EUR / USD1,08-0,05%
DAX18 492,49+0,08%
FT-SE7 952,60+0,26%
CAC 408 205,81+0,01%
DJI39 807,37+0,12%
S&P 5005 254,35+0,11%
ROPA BRENT87,07+1,60%
ROPA WTI82,70+1,20%
ZŁOTO2 234,24+0,06%
SREBRO25,03+1,87%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Były dyrektor ds. sprzedaży i zakupów NEONET dołącza do GAMIVO

Wiadomości prasowe | 13:06 17 czerwiec 2021
Były dyrektor ds. sprzedaży i zakupów NEONET dołącza do GAMIVO | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, wzmacnia zespół zarządzający i rozwijający platformę. Do notowanej na giełdzie firmy dołączył doświadczony manager Bartłomiej Kaczmarek, który jako dyrektor sprzedaży będzie rozwijał relacje ze sprzedawcami oraz poszerzenie oferty asortymentowej platformy.

- Cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu GAMIVO. To wyjątkowy projekt łączący w sobie ecommerce i gaming. To również nowe wyzwanie, jednak metodyka pracy w wielu obszarach będzie się pokrywać z moim doświadczeniem. – mówi Bartłomiej Kaczmarek, dyrektor sprzedaży GAMIVO.

Bartłomiej Kaczmarek przez prawie 7 lat odpowiadał za rozwój sprzedaży oraz dobór dostawców i analizę trendów rynkowych w NEONET. Wcześniej pracował jako manager w AB oraz Polkomtel, a także tworzył i rozwijał marki produkujące akcesoria gamingowe w Europie Środkowej. W zespole Gamivo będzie kierował zadaniami związanymi ze współpracą z grupą ponad 1 tys. sprzedawców platformy i pozyskaniu nowych.

- Wierze, że doświadczenie Bartłomieja w rozwoju projektów handlu online pozytywnie przełoży się na Gamivo. Chcemy dalej wzmacniać nasze relacje ze sprzedawcami. Naszym celem jest zapewnienie im najlepszego doświadczenia na platformie, a w konsekwencji zwiększenie sprzedaży i pozyskanie nowego asortymentu. - komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Reklama

W I kwartale 2021 r. przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 108 proc. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 2,14 mln zł i był o 207 proc. wyższy niż rok wcześniej. W tym okresie GAMIVO przeprowadziło reorganizację i zatrudniło nowych specjalistów w działach R&D, marketingu i sprzedaży. Spółka oprócz działań automatyzujących procesy skupia dużą uwagę na regularnym poszerzaniu oferty dostępnych produktów, a także rozwijaniu kanałów dotarcia do klientów o nowe źródła takie jak np. porównywarki cen.

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Najbliższe plany spółki skupiają się na rozwoju oferowanego asortymentu o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Reklama

Czytaj dalej