• Sklep
  • Odbierz prezent
BoomBit podaje przychody za czerwiec i obiecuje poprawę w przyszłości

Debiutująca w połowie maja na GPW spółka gamingowa BoomBit opublikowała w czwartek 4 lipca szacunkowe wyniki finansowe za czerwiec. Mimo spadków przychodów w porównaniu do poprzedniego miesiąca, spółka zapewnia że dochody ze sprzedaży zauważalnie wzrosną w nadchodzących miesiącach, głównie ze względu nadchodzące premiery trzech gier.

 

Jak w swoim komunikacie poinformowała spółka BoomBit, szacunkowe przychody w czerwcu wyniosły 3,9 mln PLN, podczas gdy w maju osiągnęły one 4,4 mln PLN. Wydatki na pozyskanie nowych klientów (graczy) wyniosły w czerwcu 830 tys. złotych.

Spółka tłumaczy (po raz kolejny) spadek dochodów brakiem istotnych premier nowych gier w czerwcu. Wyższy wynik w maju zapewniła udana premiera gry mobilnej Coffee Corp, która w ciągu czterech dni od premiery przekroczyła liczbę miliona pobrań.

BoomBit zapewnia, że w trzecim kwartale przychody spółki wzrosną ze względu na trzy premiery gier, które są juz gotowe i czekają na odpowiedni moment wypuszczenia na rynek.

 

W pierwszym kwartale 2019 r. BoomBit poniósł stratę w wysokości 456 tys. PLN (wobec 8,7 mln PLN zysku rok wcześniej), przychody zaś wyniosły 8,2 mln PLN (wobec 16,3 mln PLN rok wcześniej).

Aktualny kurs akcji BoomBit to 19,0000 PLN, co jest spadkiem o ponad 4,5% w stosunku do ceny zamknięcia środowej sesji.

Czytaj także: BoomBit z wynikami za 1 kwartał 2019 r.

Spółka z branży gier - Boombit, która niedawno miała swój debiut na GPW, 30 maja przedstawiła wyniki finansowe za 1 kwartał 2019 r. Były one znacznie niższe niż rok wcześniej. Spółka poinformowała także o przychodach osiągniętych po pierwszym kwartale.   30 maja niedawny debiutant na GPW – spółka .. Czytaj
BoomBit z wynikami za 1 kwartał 2019 r.

 

BoomBit to gdańska spółka gamingowa założona w 2012 r., specjalizująca się w produkcji i dystrybucji gier mobilnych na systemy Android oraz iOS w formule Free to Play (gry są darmowe do pobrania, jednak w toku rozgrywki można skorzystać z udogodnień, oferowanych w ramach mikropłatności, oprócz tego twórcy zarabiają na reklamach w grze). Spółka debiutowała na głównym parkiecie GPW 14 maja.


Dariusz Dziduch

Project Manager FXMAG, prowadzący program satyryczno-edukacyjny "O kryptowalutach". Nietuzinkowy promotor technologii blockchain oraz walut cyfrowych. Zainteresowania rynkowe łączy z wiedzą z zakresu psychologii inwestowania.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk