• Sklep
  • Odbierz prezent
Bloober Team z dobrymi wynikami sprzedaży gry "Layers of Fear 2". Kurs podnosi się z tegorocznych minimów

Notowana na NewConnect spółka gamingowa Bloober Team we wtorek 4 czerwca poinformowała  o wynikach sprzedaży swojej najnowszej produkcji „Layers of Fear 2”, która miała premierę pod koniec maja. Gra jak dotąd sprzedała się w liczbie ponad 50 tys. egzemplarzy w ciągu tygodnia od premiery. Mimo tego, że najnowsza gra krakowskiej spółki spotkała się z dobrym przyjęciem graczy, akcjonariusze Bloober Team zareagowali na nią negatywnie. Na wtorkowej sesji oraz na rozpoczęciu dzisiejszej kurs w zauważalnym stopniu odreagowuje ostatnie spadki.

 

Spółka we wtorkowym wieczornym komunikacie poinformowała o sprzedaży ponad 50 tys. egzemplarzy gry „Layers of Fear 2” w ciągu tygodnia od premiery, co może mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe za drugi kwartał i cały 2019 r.

Premiera najnowszej produkcji Bloober Team miała miejsce we wtorek 28 maja i spotkała się z wyjątkowo negatywnym odbiorem akcjonariuszy - kurs akcji spadł w dniu premiery z 50 PLN do 42,5000 PLN, tracąc 15%. Nie był to jednak koniec spadków, gdyż notowania Bloober Team konsekwentnie traciły aż do poniedziałku 3 czerwca, osiągając tegoroczne minima przy kursie 33,3000 PLN. Wtorkowa sesja zakończyła się na kursie 37,6000 PLN (12,91% wzrostu), zaś dzisiejsza sesja przynosi niemal 3% wzrost przy kursie 38,7000 PLN.

 

„Layers of Fear 2” to druga część gry przygodowej w konwencji horroru, której akcja odbywa się na statku transatlantyckim. Gracz wciela się w postać znanego aktora, zaś fabuła gry pozwala na zakończenie jej w trzy mocno różniące się od siebie sposoby. Gra dostępna jest na komputery PC oraz konsole PlayStation i Xbox. Jej cena w serwisie Steam (wersja na PC) to 107,99 PLN, zaś 66% użytkowników ocenia ją pozytywnie.

Czytaj także: Do kiedy potrwa hossa producentów gier?

Branża produkcji gier komputerowych jest jedną z najsilniej rozwijających się i ma wciąż ogromny potencjał. Według firmy badawczej Newzoo wartość światowego rynku gamingowego w 2017 roku, mierzona wysokością przychodów ze sprzedanych produktów wyniosła 121,7 mld USD (ok. 450 mld zł) i była wyższa o.. Czytaj
Do kiedy potrwa hossa producentów gier?

 


Dariusz Dziduch

Project Manager FXMAG, prowadzący program satyryczno-edukacyjny "O kryptowalutach". Nietuzinkowy promotor technologii blockchain oraz walut cyfrowych. Zainteresowania rynkowe łączy z wiedzą z zakresu psychologii inwestowania.

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk