• Odbierz prezent
Art Games Studio zakończyło z sukcesem prywatną emisję akcji. Spółka pozyskała od inwestorów 900 tys. złotych

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo na PC i konsole, zakończył prywatną emisję akcji, w ramach której spółka pozyskała od inwestorów 900 tys. zł. Środki zostaną przeznaczone na realizację celów strategicznych, zaplanowanych na lata 2020-2022. Plany te zakładają dynamiczny rozwój i zwiększenie skali prowadzonej działalności poprzez produkcję i marketing nowych projektów w wersji na PC i Nintendo Switch. W celu zwiększenia dywersyfikacji przepływów pieniężnych, spółka rozwija własny dział wydawniczy gier dedykowanych japońskiej konsoli. Jednocześnie, w ciągu dwóch lat, Art Games Studio zajmie się produkcją i wydawaniem bardziej rozbudowanych projektów.

- Z satysfakcją informujemy o pozytywnym zakończeniu emisji prywatnej, w ramach, której inwestorzy objęli 500 tys. akcji serii E po cenie emisyjnej 1,80 zł za akcję. Emisję pokryło 14 podmiotów, w tym 12 osób fizycznych i 2 podmioty prawne – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.

Pozyskane z emisji środki, spółka przeznaczy na realizację celów strategicznych, zaplanowanych na lata 2020-2022. – Cieszymy się, że efekty naszej pracy są doceniane przez inwestorów. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię, która zakłada finansowanie i dystrybucję gier na PC i Nintendo Switch. Chcemy również inwestować z rozbudowane projekty, co będzie możliwe dzięki nawiązaniu współpracy z firmami z branży gamedev z Europy i USA – dodaje Jakub Bąk.

Strategia Art Games Studio zakłada m.in. rozwój działu wydawniczego. Spółka prowadzi także wzmożone działania PR-owe oraz marketingowe skierowane na projekty, które już są sprzedaży oraz zapowiedziane w planie premier. Celem studia jest osiągnięcie większej rozpoznawalności na rynku gier wideo oraz budowanie świadomości marki. Działania te mają przełożyć się na szerokie dotarcie do większej liczby potencjalnych graczy. Tylko w 2020 roku w harmonogramie warszawskiego studia przewidzianych jest kilkanaście premier na PC i Nintendo Switch, z czego cześć odbyła się w ostatnich miesiącach.

- Przed nami kolejne obiecujące projekty. Bieżące prace idą zgodnie z planem. Już niebawem mamy nadzieję zaprezentować dwa kolejne tytuły dedykowane konsoli Nintendo Switch. Środki pozyskane z emisji pozwolą nam w jeszcze lepszym stopniu realizować przyjęte założenia. Nasza strategia zakłada produkcję nisko i średnio budżetowych gier, dzięki którym osiągane są wysokie marże. Planujemy też produkcję większych tytułów, być może z partnerami z zagranicy. O szczegółach konkretnych decyzji będziemy informować na bieżąco – podsumowuje Jakub Bąk.

O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się
w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros, Pooplers, The Bullet: Time of Revenge.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Zamknij

Koszyk