• Odbierz prezent
Art Games Studio wypracowało 0,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w drugim kwartale br

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo, wypracowało w drugim kwartale 2020 roku ponad 0,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co stanowi o ponad 70 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu minionego roku. Od kwietnia do czerwca działania studia w dużej mierze koncentrowały się na rozszerzaniu portfolio wydawanych gier, zarówno na PC jak i wersji konsolowej. Studio uruchomiło wewnętrzny dział wydawniczy dedykowany projektom gier z przeznaczeniem na Nintendo Switch. Z końcem kwietnia ukazała się pierwsza gra z wydawnictwa spółki dedykowana japońskiej konsoli. W celu zwiększenia skali prowadzonej działalności firma przeprowadziła prywatną emisję akcji, w ramach której pozyskała od inwestorów 0,9 mln zł. Środki te zostały zabezpieczone na realizację celów strategicznych, zaplanowanych na lata 2020-2022.

- Wygenerowane od kwietnia do czerwca br. przygody netto ze sprzedaży na poziomie ponad 0,2 mln zł są dla nas satysfakcjonujące. To ponad 70-procentowa poprawa w odniesieniu do tego samego okresu roku ubiegłego. W celu zwiększenia dywersyfikacji przepływów pieniężnych w drugim kwartale powzięliśmy decyzję o uruchomieniu własnego działu wydawniczego gier z przeznaczeniem na konsolę Nintendo Switch, dzięki czemu własne produkcje tworzone na tą platformę mają silne wsparcie marketingowe. W ostatnich miesiącach intensywnie pracowaliśmy również nad tytułami, które już niebawem ujrzą światło dzienne, chodzi o Alchemist Simulator, Toolboy czy SpyHack: Episode 1 w wersji na PC – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Środki pozyskane z emisji prywatnej zostaną zainwestowane w ciągu kolejnych dwóch lat na realizację działań strategicznych, w zakresie zwiększania produkcji i wydawnictwa gier – dodaje.

W ramach wzmocnienia strategii i pozycji wydawniczej Art Games Studio współpracuje z innymi spółkami z branży, co ma na celu wzmocnienie potencjału sprzedażowego oraz jakościowego. Przykładami są m.in. wspomniane Alchemist Simulator (PC, Switch, PS4, Xbox) oraz SpyHack: Episode 1 (PC, Switch). W Q2 Spółka przejęła prawa do wydawania z własnego konta Nintendo Switch projektu Pooplers. W najbliższym czasie na japońskiej konsoli zadebiutuje projekt Toolboy. Docelowo będzie także dostępny na PC. Spółka nie ustaje w realizowaniu własnych produkcji na Switch, o których będzie informowała na bieżąco.

Art. Games Studio wzmacnia dział wydawniczy poprzez sukcesywną realizacji planu premier. Od początku roku odbyło się osiem premier, a kilkanaście kolejnych jest w planach. Pomimo pandemii Spółka konsekwentnie realizuje swój plan wydawniczy.

- Oprócz działań nakierowanych na produkcję i wydawnictwo gier w dużej mierze koncentrujemy się także na promocji i prowadzeniu kampanii marketingowych tych tytułów. Naszym celem jest szerokie dotarcie z projektami do potencjalnych graczy – mówi Jakub Bąk. – Na uwagę zasługuje fakt, iż w minionym kwartale przychody netto ze sprzedaży naszych gier potroiły się w stosunku do okresu od kwietnia do czerwca roku 2019, co jest zadowalającym rezultatem. Więcej nowych projektów, przy których jesteśmy wydawcą lub producentem, trafi do dystrybucji w najbliższym czasie – podsumowuje.

O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne i Nintendo Switch. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young, Climbros, The Bullet: Time of Revenge, Pooplers, SpyHack: Episode 1, Infernal Radiation.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.


Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk