• Odbierz prezent
Arena.pl z PKO Bankiem Polskim na dobry początek

Arena.pl S.A. prowadzi platformę handlową typu marketplace, pod adresem arena.pl, umożliwiającą użytkownikom bezpieczne zakupy w niskich cenach. Serwis ma realną szansę by stać się konkurencją dla liderów na rynku w segmencie internetowych platform zakupowych. Arena.pl S.A. wystartowała ze swoją platformą na NewConnect w 2016 roku. Dzisiaj na platformie jest zarejestrowanych ponad 6.600 sklepów oraz prawie 7 milionów towarów uszeregowanych w ośmiu najważniejszych kategoriach – Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Moda, Motoryzacja, Pielęgnacja i zdrowie, Sport i rozrywka oraz Kultura. Właścicielem arena.pl jest Arena.pl S.A. – spółka notowana na rynku NewConnect o kapitalizacji w wysokości ok. 110 mln zł. Od początku swojej działalności platforma była finansowana wyłącznie poprzez polski kapitał. Głównymi akcjonariuszami spółki akcyjnej są obecnie LMB FIZAN oraz TOROX EKO FIZAN.

Arena.pl wyróżnia się tym od konkurencyjnych marketplace - np. allegro, że na arena.pl sprzedają jedynie profesjonalni oraz zweryfikowani sprzedawcy (posiadający numer NIP), którzy oferują tylko nowe, nieużywane produkty. Prowizja jest jedną z najniższych na rynku i wyłącznie za dokonaną sprzedaż (brak opłat za promocję, wystawianie projektów, czy integrację).

- Polski rynek sprzedaży internetowej należy do najszybciej rozwijających się na świecie. Według szacunków wartość rynku e – commerce w Polsce w 2020 roku wyniesie ok. 100 mld zł. Wcześniej szacowano go na 70 mld zł, ale pandemia znacznie przyśpieszyła jego wzrost i wymusiła na wielu sprzedawcach rozpoczęcie sprzedaży online. W praktyce oznacza to, że sklepy i producenci, którzy nie oferują sprzedaży internetowej zmniejszają swoje szanse na utrzymanie się na rynku – wskazuje dr Maria Bogajewska – prezes arena.pl.

- A Arena.pl oferuje tym podmiotom – sklepom oraz producentom – najlepsze warunki, w tym program „Wy na pierwszym miejscu” (m.in. możliwość bezpłatnego wystawiania przedmiotów, darmowe płatności online). Atutem Arena.pl jest również najniższa na rynku prowizja – jej średnia wartość wynosi 4%, a w niektórych kategoriach towarów zaledwie 1,9 lub 2,5 procent. To znacznie mniej niż na konkurencyjnych platformach, co oznacza większy zysk dla sprzedających. – dodaje prezes Maria Bogajewska.

Platformę cechuje przejrzysty wygląd strony, udoskonalona wyszukiwarka produktów oraz szybkie, niezawodne i nowoczesne płatności.

- Cały czas pracujemy nad zwiększeniem funkcjonalności naszej strony. Projekty, nad którymi obecnie pracujemy z dużymi podmiotami, pozwalają nam na przekonanie, iż na rynku obok allegro są potrzebne inne platformy zakupowe, gdyż nie każdy chce sprzedawać na allegro. Nasza platforma jest alternatywą – wskazuje prezes Maria Bogajewska.

O współpracy z PKO BP

Bardzo cieszymy się z pozyskania PKO BP jako partnera arena.pl. W dniu 1 października wystartowaliśmy z pierwszą wspólną kampanią skierowaną do sklepów posiadających konto w PKO BP. W planach mamy kolejne ciekawe projekty, więc liczę że współpraca będzie wartościowa nie tylko dla spółki, ale również, że wzbogaci ofertę kierowaną przez PKO BP do klientów banku. My podpisanie umowy o współpracy traktujemy jako wielkie wyróżnienie i potwierdzenie, że kierunek rozwoju, który obraliśmy jest dobry – podkreśla prezes arena.pl Maria Bogajewska.


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw

Przejdź do artykułów autora
Artykuły, które powinny Cię zaciekawić..
Zamknij

Koszyk