Spółka Airtime, zajmująca się hurtową sprzedażą usług telekomunikacyjnych, poinformowała 9 października o planach debiutu na głównym parkiecie warszawskiej GPW, co ma nastąpić „w najbliższej przyszłości”. Oprócz tego spółka podała swoje szacunkowe wyniki finansowe za 2019 r.
Spółka szacuje, że jej przychody ze sprzedaży w 2019 r. przekroczą 80 mln euro, zaś wynik EBITDA ma wynieść 1,3 mln euro. Dla porównania, w zeszłym roku Airtime osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 74,5 mln euro, zaś EBITDA wyniosła 490 tys. euro. Ponadto spółka chwali się, że we wrześniu tego roku osiągnęła obrót przekraczający 13 mln euro, przy osiągnięciu kilkuprocentowego zysku na marżach.
Airtime obecnie świadczy usługi wyłącznie na rynku polskim, jednak planuje rozpocząć ekspansje międzynarodowa w najbliższym czasie.
Szczegóły dotyczące giełdowego debiutu, a także jego potencjalny termin nie są jeszcze znane.
Spółka Airtime świadczy usługi telekomunikacyjne klientom biznesowym i korporacyjnym, do których należą zarówno systemy teleinformatyczne, jak i usługi outsourcingowe, obejmujące m.in. prowadzenie infolinii, systemów SMS (głosowania, loterie, quizy), mobilne płatności, kampanie telemarketingowe, a także systemy wykrywania i zapobiegania nadużyciom. Ponadto spółka prowadzi odsprzedaż usług telekomunikacyjnych, pozwalając na uzyskanie dużym klientom lepszych ofert. Spółka należy do notowanej na włoskiej giełdzie Grupy CHL, w której jest liderem pod względem wielkości i obrotu.
Grupa CHL S.P.A notowana jest na włoskim parkiecie od 2000 r. Aktualny kurs jej akcji wynosi 0,005 euro, zaś kapitalizacja rynkowa przekracza 6,8 mln euro.