25 września Agora opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2020 r. Wyniki były zgodne z wcześniejszymi szacunkami spółki.
25 września przed sesją na GPW Agora opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2020 r. W II kwartale przychody wyniosły 129,5 mln zł i były niższe o 52% niż przed rokiem. W największym stopniu spadły przychody segmentu „Film” i książka”. W tym segmencie przychody wyniosły 17,5 mln zł i były niższe o 79,2% niż rok wcześniej. Przyczyniło się do tego przede wszystkim zamknięcie kin w tym okresie. Przychody w segmencie reklamy zewnętrznej spadły o 73,8% rdr do poziomu 13,3 mln zł z powodu wstrzymania kampanii reklamowych w związku z pandemią koronawirusa. Spadki nie ominęły też pozostałych segmentów działalności. Przychody w segmencie prasowym wyniosły 42,9 mln zł, co stanowi spadek o 34,3% rdr. W segmencie działalności radiowej przychody spadły o 46,6% do poziomu 14,9 mln zł.
Strata z działalności operacyjnej wyniosła 53,3 mln zł wobec straty wynoszącej 9,2 mln zł przed rokiem.
Najbardziej odporny na spadki okazał się segment działalności internetowej i cyfrowa sprzedaż „Gazety Wyborczej.”
Agora zakończyła II kwartał stratą netto w wysokości 41,1 mln zł wobec straty netto na poziomie 6,6 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Uzyskane wyniki były zgodne z wcześniejszymi szacunkami spółki.
W czwartek poinformowano, że Agora pozyskała finansowanie w wysokości 100 mln zł, a kinowa spółka zależna Helios 40 mln zł.
W pierwszej godzinie piątkowej sesji na GPW kurs akcji Agory wzrósł o 1%.