Reklama
WIG82 417,45+1,05%
WIG202 422,61+1,16%
EUR / PLN4,32+0,08%
USD / PLN4,01+0,40%
CHF / PLN4,43+0,37%
GBP / PLN5,04+0,19%
EUR / USD1,08-0,31%
DAX18 497,87+0,11%
FT-SE7 965,42+0,42%
CAC 408 241,37+0,45%
DJI39 760,08+1,22%
S&P 5005 248,49+0,86%
ROPA BRENT86,35+0,76%
ROPA WTI81,56-0,20%
ZŁOTO2 196,16+0,20%
SREBRO24,43-0,57%

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

3,4 miliona złotych pozyskane przez SkinWallet. Spółka kontynuuje dynamiczny rozwój i zmierza na NewConnect

Zespół FXMAG | 13:18 05 luty 2020
3,4 miliona złotych pozyskane przez SkinWallet. Spółka kontynuuje dynamiczny rozwój i zmierza na NewConnect
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

SkinWallet, platforma do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, pozyskała finansowanie na dalszy rozwój. Ofertę prywatną o wartości 3,4 mln zł prowadził Dom Maklerski INC. Spółka chce w tym roku zadebiutować na NewConnect.

SkinWallet bardzo dobrze rozpoczął 2020 r.

Poza finalizacją procesu pozyskania inwestorów, spółka osiągnęła w styczniu rekordowe przychody w wysokości 814 tys. zł. Oznacza to wzrost względem grudnia 2019 r. o 15 proc. oraz jest 22-krotnie lepszym wynikiem niż rok wcześniej.

- Dynamiczny wzrost to przede wszystkim zasługa rozwoju działalności w grze Dota 2 oraz ciągle rosnącej popularności Counter-Strike: Global Offensive. Równolegle kontynuujemy pracę nad udostepnieniem oferty dla kolejnych gier oraz wprowadzeniem nowych lokalizacji. – komentuje Kornel Szwaja, prezes SkinWallet.

Counter-Strike: Global Offensive, który wciąż jest najważniejszą grą dla spółki, odnotował w styczniu rekordowy miesiąc pod względem liczby graczy. Średnio w każdym momencie w grę grało ponad 0,5 mln osób na całym świecie, a w całym miesiącu liczba aktywnych graczy przekroczyła 19,5 mln. Jest to przede wszystkim zasługa aktualizacji gry, która miała miejsce w IV kwartale. Wprowadziła ona nowy tryb rozgrywki, nowe mapy oraz nowe skórki do broni, co zachęciło do gry kolejnych graczy.

Dzięki pozyskaniu finansowania SkinWallet będzie mógł kontynuować dynamiczny wzrost skali biznesu,

Reklama

poprzez budowę platformy wymiany dóbr i usług bezpośrednio miedzy graczami oraz dodanie nowych lokalizacji, które obejmują nie tylko tłumaczenie stronie, ale również lokalną promocję, content marketing oraz systemy płatności. Priorytetem na najbliższe miesiące jest Rosja, Turcja i Brazylia.

- Cieszy nas wysokie zainteresowanie inwestorów. To ciekawy projekt, pierwszy na polskim rynku kapitałowym projekt z dynamicznie rozwijającej się branży e-sportowej. Mamy nadzieje na owocną współpracę przy wprowadzeniu spółki na NewConnect. - dodaje Wojciech Iwaniuk, członek zarządu INC S.A.

Po zakończeniu emisji akcji spółka złożyła już dokumenty do Krajowego Rejestru Sądowego. Równolegle rozpoczęły się prace nad Dokumentem Informacyjnym związanym z wejściem na NewConnect. Celem spółki jest debiut na NewConnect jeszcze w tym roku.

 

O spółce

Reklama

SkinWallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, a od listopada 2019 r. spółka umożliwia również handel przedmiotami z gry Dota 2. W kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier. SkinWallet wykorzystując własne algorytmy doprowadza do efektywnego połączenia pomiędzy sprzedającymi i kupującymi wspomagając płynność w obrocie dobrami cyfrowymi. Głównym wyróżnieniem na tle konkurencji jest możliwość natychmiastowej (automatycznej) wyceny i sprzedaży przedmiotów za gotówkę.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji


Zespół FXMAG

Zespół FXMAG

Portal i jedyny w Polsce magazyn Inwestora Indywidualnego. FXMAG wspiera swoich czytelników, zapewniając dostęp do szerokiej bazy edukacyjnej i na bieżąco informując o najważniejszych wydarzeniach rynkowych i gospodarczych z zakresu rynku Forex, akcji, kryptowalut oraz inwestycji alternatywnych. 


Reklama

Czytaj dalej